05 დეკ, 2024
ინდოეთის სარეკლამო სტანდარტების საბჭოს (ASCI) ახალი მოხსენების მიხედვით Instagram ხშირად გამოიყენება არალეგალური ოპერატორების მიერ, თავიანთი პროდუქციის პოპულარიზაციისთვის. ASCI-მ ხაზგასმით აღნიშნა, რომ უკანონო ოფშორული ფსონები მარეგულირებელი ორგანოსთვის კვლავ ერთ-ერთ მთავარ გამოწვევად რჩება. 2024 წლის აპრილიდან სექტემბრამდე სულ 2,830 უკანონო რეკლამა შემოწმდა, რომელთა 29% (890 რეკლამა) გადაეცა ინდოეთის ინფორმაციისა და მაუწყებლობის სამინისტროს (MIB) დასამუშავებლად.
სრული სტატია იხილეთ აქ