14 აპრ, 2025
NetBet გახდა Ultimate Fighting Championship-ის (UFC) ოფიციალური სპორტული და ფსონების პარტნიორი დიდ ბრიტანეთში, ირლანდიაში, საბერძნეთში, იტალიასა და რუმინეთში.
ამ მარკეტინგული შეთანხმების ფარგლებში, NetBet-ს ექნება წარმომადგენლობა Octagon-ში, UFC-ის საერთაშორისო სატელევიზიო ტრანსლაციებში, ასევე ციფრულ და სოციალურ პლატფორმებზე.
NetBet-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა, მარსელ პრიოტესამ, განაცხადა:
„მოხარულები ვართ, რომ გავხდით UFC-ის ევროპული ფსონების პარტნიორი, რაც აერთიანებს მსოფლიოს წამყვანი შერეული საბრძოლო ხელოვნების ორგანიზაციის ადრენალინით სავსე ბრძოლებს და იმ ელიტარულ ფსონების გამოცდილებას, რასაც ჩვენი მომხმარებლები ელიან.
2025 წელს ჩვენი ყველაზე მასშტაბური წლისთვის ვემზადებით, MMA-ს ერთგული და მზარდი თაყვანისმცემლების საზოგადოებით. ეს პარტნიორობა გვაძლევს საშუალებას, რომ გულშემატკივრები კიდევ უფრო მეტად დავუახლოვოთ Octagon-ს და შევთავაზოთ სპორტთან დაკავშირებული ახალი, საინტერესო გზები.“
თანამშრომლობა ოფიციალურად დაიწყება 22 მარტს, როდესაც ლეონ ედვარდსი და შონ ბრედი ერთმანეთს დაუპირისპირდებიან ლონდონის O2 არენაზე. ეს UFC-ის მე-16 ვიზიტი იქნება ლონდონში და 30-ე დიდ ბრიტანეთში, რაც ამ ქვეყანას მეოთხე ადგილს აძლევს იმ ქვეყნების ჩამონათვალში, სადაც ორგანიზაცია 30 წელზე მეტია, რაც ღონისძიებებს ატარებს.
MMA დიდ ბრიტანეთსა და მთელ ევროპაში სწრაფად მზარდი სპორტია, კონტინენტიდან მრავალი გამორჩეული მებრძოლისა და მსოფლიო ჩემპიონების წარმოშობით. ეს ფაქტორი UFC-ს, როგორც სპორტის უმსხვილეს ორგანიზაციას, მიმზიდველ მარკეტინგულ პლატფორმად აქცევს სათამაშო კომპანიებისთვის.
„როდესაც UFC აგრძელებს ზრდას და გაფართოებას ევროპაში, სასიამოვნოა, რომ ვთანამშრომლობთ ასეთ სანდო ფსონების პარტნიორთან, რომელსაც უკვე აქვს UFC-ის ძლიერი და ერთგული გულშემატკივართა ბაზა,“ – განაცხადა ნიკოლას სმიტმა, UFC-ის TKO-ის საერთაშორისო ბიზნესის უფროსმა ვიცე-პრეზიდენტმა.
„ეს პარტნიორობა საუკეთესო დროს იწყება – UFC FIGHT NIGHT: EDWARDS vs. BRADY-ს დროს, რომელიც ჩვენი წლევანდელი ფლაგმანური ღონისძიებაა ლონდონში, დიდ ბრიტანეთში.“
LinkedIn-ზე NetBet-მა UFC-ის სწრაფი ზრდა ევროპაში შეაფასა და ხაზი გაუსვა საკუთარ ვალდებულებას, უზრუნველყოს „პრემიუმ კლასის ფსონების გამოცდილება“. კომპანიამ აღნიშნა: „ეს თანამშრომლობა ნამდვილად გარდამტეხი მომენტი იქნება.“
NetBet-მა გასულ წელს ასევე ოფიციალური სპორტული ფსონების პარტნიორობა გააფორმა Power Slap-თან – ამერიკულ შეჯიბრებასთან, რომელიც UFC-ის პრეზიდენტის, დანა ვაითის საკუთრებაა.
ამ შეთანხმების მიზანი Power Slap-ის სპორტული ფსონების პოპულარობის გაზრდა იყო დიდ ბრიტანეთში, ირლანდიაში, საფრანგეთში, რუმინეთში, ბრაზილიასა და მექსიკაში.